Friday, October 21, 2016

'N Groot Skaal Multiplayer Online Trading Card Game Vertel My Meer

'N groot skaal multiplayer online Trading Card Game? Vertel my meer. Vir die afgelope paar jaar, het die mense by Cryptozoic Vermaak is die maak van 'n heerlike verskeidenheid van fisiese handel kaart, raad en dek-gebou speletjies, alles van die amptelike World of Warcraft TCG om The Big Bang Theory: Die Party Game. Nou gaan hulle digitale met Hex: skerwe van die noodlot. die eerste gratis-tot-speel op groot skaal multiplayer online handel kaart spel vir PC en Mac, en my beursie se reeds om jeuk. Hex is 'n MMORPG, met al die sosiale interaksie, speler-versus-speler gevegte, avontuur en plunder so 'n spel behels. Dit is ook 'n handel kaart spel waar bestry word gevoer met 'n dek gebou van voorgereg dekke en booster pakke - met meer as 350 kaarte in die alleen stel voorgereg. Cryptozoic is met behulp van digitale formaat van die spel se dinge wat normale papier handel Kaartspeletjies net kon droom van doen. Toerusting wat card voorkoms en statistieke, kompleet met stel bonusse verander; socketed items, soortgelyk aan runen Diablo III se; prestasies wat uitgebreide kuns weergawes van elke kaart te ontsluit - dit is die soort van funksies Ek het nog altyd in my aanlyn handel Kaartspeletjies wou. 'N groot skaal multiplayer online Trading Card Game? Vertel my meer. Aktiveer JavaScript om hierdie video te kyk. Vir die afgelope paar jaar, het die mense by Cryptozoic Vermaak is die maak van 'n heerlike verskeidenheid van fisiese handel kaart, raad en dek-gebou speletjies, alles van die amptelike World of Warcraft TCG om The Big Bang Theory: Die Party Game. Nou theyre gaan digitale met Hex: skerwe van die noodlot. die eerste gratis-tot-speel op groot skaal multiplayer online handel kaart spel vir PC en Mac, en my beursies reeds om jeuk. Hex is 'n MMORPG, met al die sosiale interaksie, speler-versus-speler gevegte, avontuur en plunder so 'n spel behels. Dit is ook 'n handel kaart spel waar bestry word gevoer met 'n dek gebou van voorgereg dekke en booster pakke met meer as 350 kaarte in die alleen stel voorgereg. Cryptozoic is met behulp van die speletjies digitale formaat om dinge wat normale papier handel Kaartspeletjies net kon droom van doen. Toerusting wat card voorkoms en statistieke, kompleet met stel bonusse verander; socketed items, soortgelyk aan Diablo III se runen; prestasies wat uitgebreide kuns weergawes van elke kaart te ontsluit dit is die soort van funksies Ive altyd in my aanlyn handel Kaartspeletjies wou. Plus daar is rabbits8230; 8230, en die vreemdste Kickstarter video Ive ooit gesien het, waarin die president en hoof kreatiewe beampte van Cryptozoic Vermaak, Cory Jones, beroof 'n bank, kry 'n tattoo, Snipes 'n nar en dan rokke in drag en verkoop sy liggaam in die straat. Aktiveer JavaScript om hierdie video te kyk. Check uit die speletjies amptelike webwerf vir 'n volledige oorsig van Hex: skerwe van die noodlot, en dan saam met my in die herfs wanneer ek kla oor hoeveel ek spandeer op vervalste kaarte.


No comments:

Post a Comment