Sunday, October 2, 2016

Basket Trading

Dop en - verlies Verkoop Spesifieke Aandele BASKET BASICS Wat is die voordele van mandjie handel? Die voordele van mandjie handel, sluit in: Persoonlike belegging kriteria Skep mandjies aandele wat pas by jou kriteria of 'n belegging behoeftes. Byvoorbeeld, skep mandjies per sektor, markkapitalisasie, die lewe geval, jou doelwitte, ens outomatiese toekenning Vinnig 'n gelyke dollar bedrag of getal aandele toewys aan elke sekuriteit wat jy wil koop. Gebruik hierdie funksie om jou belegging oor verskeie effekte vinnig versprei. Geïntegreerde prestasie dop Omdat jy die prestasie van mandjie ambagte kan dop as 'n groep, kan jy belê in 'n aantal sekuriteite van een sektor of bedryf en hou die prestasie in jou portefeulje. Slaan en hersien Jy kan jou mandjies red wanneer jy dit maak en terug te keer na hulle later aan jou ambagte te plaas of addisionele veranderinge. Plaas verskeie ambagte in 'n keer Koop of maak verskeie opgraderings om jou poste binne jou mandjie met net een einde. totale beheer Koop en sekuriteite te verkoop van jou mandjie op jou eie oordeel. Beheer oor die tydsberekening en belastingimplikasies van jou mandjie transaksies. Spesifieke belasting baie Ken spesifieke aandeel belasting baie om jou verkope aanlyn ná die indiening van u bestelling. Watter tipes bestellings kan ek plaas? Jy kan mark bestellings op genoteerde en oor-die-toonbank (ODT) aandele. Wanneer kan ek 'n mandjie handel bestel? Basket handel bestellings kom in aanmerking vir die uitvoering slegs gedurende standaard mark ure (9:30-16:00 ET). Tog kan jy skep en stoor mandjies tydens nie-mark ure. Basket handel is nie beskikbaar in voormark Fidelity se en na-ure ECN sessies. Wat is die koste, minimums en kommissies wanneer die handel in 'n mandjie? BASKET TRANSAKSIES Hoe kan ek my mandjie toeken? Kan ek handel individuele sekuriteite binne die mandjie, of moet ek die mandjie as 'n geheel te handel? Nadat jy jou mandjie te koop, kan jy koop en verkoop individuele sekuriteite binne die mandjie te eniger tyd. Hoe kan ek aandele toe te voeg tot 'n nuwe mandjie? basket handel Basket handel behels die plasing van bestellings met mekaar, wat 'n verskeidenheid van die munt pare. Basket handel is ontwerp om die doel te bereik Basket handel is ontwerp om die doel te bereik en hierdie tegniek word dikwels gebruik deur outomatiese handelaars, verskansingsfondse en groot institusionele beleggers wat 'n baie kapitaal te belê. Klein beleggers gebruik mandjie wat handel dryf as 'n manier van risikovermindering. Nog 'n belangrike voordeel is dat mandjie handel kan beleggers en handelaars meer doeltreffend te bestuur hul besigheid. Baie handelaars skep mandjie handel met behulp van heining of onafhanklike geldeenhede om risiko te verminder. Verskansing doel is wanneer daar saam verhandel vir 'n lang en kort munt pare. Baie lande, waaronder die VSA, 'n verbod wat. Vir die oplossing van hierdie probleem kan word die stelsel van gekorreleer geldeenheid. Die korrelasie definieer die verandering van die verhouding tussen twee geldeenhede in 'n gegewe tydperk. 'N positiewe waarde beteken dat twee geldeenhede beweeg in 'n soortgelyke rigting, terwyl negatiewe waarde beteken dat hul beweging Appart. Een van die voordele van mandjie handel is dat dit kan beleggers en handelaars meer doeltreffend te bestuur hul besigheid. 'N eenvoudige strategie van mandjie handel is "spring slots" tegniek, waarvan die oorsprong is soos volg. Mandjie bestaan ​​uit twee stelle (bv. Vyf pare elk geval) gekorreleer geldeenheid pare, sodat twee stelle is ten volle veilig. Op die demo rekening, die eerste stel ambagte op die lang (koop) handel en die ander op kort (verkoop) handel. Na 'n paar dae, moet al lank handel oor die eerste vyf plekke wees terwyl kort beurs in die laaste vyf of andersom. Die doel is om te wag totdat een van die onderste vyf spronge in die eerste helfte. Hierdie paar is dan verhandel in sy oorspronklike rigting met die werklike rekening. Die gewone praktyk is, dat die handelaar sluit handel wanneer demo rekening opbrengste op onderste helfte van die wins limiet. basket Trading basket Trading Geagte gemeenskap, ek het gehoor dat hierdie soort stelsels kan maak dat jy wen 1000 pitte per week. Geagte gemeenskap, ek het gehoor dat hierdie soort stelsels kan maak dat jy wen 1000 pitte per week. Asseblief iemand in die gemeenskap kan my antwoord wat mandjie handel? Dit is werklik die feit dat ek 1000 pitte per week of meer kan wen? Is daar iemand kan 'n betroubare stelsel met behulp van mandjie handelspos? Baie dankie. Hi Fausto, Basket handel is wanneer jy handel 'n aantal pare wat saam korreleer. Ek verhandel 'n mandjie van GBPJPY, EURJPY, GBPUSD, EURUSD, AUDUSD 'n geruime tyd gelede. Hierdie pare beweeg nie in die slot pas met mekaar, maar hulle algehele skuif in dieselfde rigting. As jy 1000 pitte per week hoor dit kinda opgeblaas. Ek sê dit omdat. Kom ek gee jou 'n voorbeeld; Ek verhandel 1 baie elke paar, en sal 'n Neem Wins van 150pips totale hê, so toe ek 150pips totaal Ek sou verlaat. Maar in werklikheid is, want ek is die handel 5 baie. As ek na 5 baie met 'n paar handel ek sou eintlik net 30pips uit dat 'n paar nodig om dieselfde hoeveelheid geld te maak! So kan die pit telling kinda kry opgeblaas. Die goeie ding omtrent die handel met 'n mandjie jy 'n geheelbeeld van die mark. Die slegte ding oor dit is as jy die rigting verkeerd verstaan ​​nie geneig tot vyf pare beweeg teen jou het jy is. Hoop dat jy 'n bietjie gehelp het.


No comments:

Post a Comment